Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

O dostawie


DOSTAWA

Transport naszych produktów odbywa się w zdecydowanej większości za pośrednictwem firm kurierskich. Głównymi partnerami spedycyjnymi są firmy:
-Zadbano S.A.
NIP 5222969098, REGON 142728639, KRS 0000904242,
ul. Wał Miedzeszyński 251, 04-866 Warszawa
-PEKAES S.A.
NIP: 5270104717, REGON: 000982285, KRS: 0000022906
ul. Spedycyjna 1, 05-870 Błonie
-DPD Polska sp. z o.o.
NIP 5260204110, REGON 012026421, KRS 0000028368
ul. Mineralna 15, 02–274 Warszawa
-UPS Polska sp.z o.o.
NIP: 522-10-04-200, REGON: 010771280, KRS: 0000036680
ul. Prądzyńskiego 1/3, 01-222 Warszawa
-Hellmann Worldwide Logistics Polska Sp. z o. o., Sp. kom.
NIP: 1230005823, REGON: 012036218, KRS 0000344496
ul. Sokołowska 10, 05-090 Raszyn

Niektóre zamówienia dostarczamy własnym transportem. Wybór odpowiedniego przewoźnika jest uzależniony od kilku czynników tj. odległość, waga towarów, ilość zamówionych art. oraz objętość pojedynczych paczek. Nasze produkty zapakowane są w opakowania kartonowe i umieszczane w dodatkowym opakowaniu kartonowym plus foli stretch lub umieszczane na palecie. W celu dostosowania się do potrzeb klienta, termin dostawy ustalany jest indywidualnie. Przed nadaniem przesyłki kontaktujemy się telefonicznie i/lub mailowo z klientami i razem z nim ustalamy dogodny dzień wysyłki/dostawy.

Ze względu na duży ciężar paczek (pojedyncza paczka może ważyć nawet 50 kg), zalecamy aby przy odbiorze były dwie osoby. Dostawa firmami kurierskimi odbywa się zazwyczaj w godzinach od 8:00 – 16:00.

Wniesienie paczek do mieszkanie - obecnie wysyłamy przesyłki firmami, które świadczą usługę wniesienia w cenie przesyłki. Jenak w niektórych przypadkach usługa taka może być dodatkowo płatna. Jeżeli usługa kurierska nie obejmuję wniesienia, informację taką przekażemy w rozmowie telefonicznej podczas finalizacji zamówienia.

Istnieje możliwość dostawy w późniejszych godzinach, jednak jest to możliwe w niektórych miejscowościach i za dopłatą. Aby sprawdzić czy pod twoim adresem istnieje taka możliwość, skontaktuj się ze sprzedawcą – <kontakt>

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić w obecności kuriera, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy plomby (taśmy) są zerwane należy sporządzić protokół szkody z kurierem, a następnie skontaktować się telefonicznie lub mailowo z obsługą sklepu.

Postępowanie w przypadku uszkodzenia przesyłki:
1) W przypadku gdy doręczona przesyłka będzie nosiła znamiona uszkodzenia tj. zgniecenia, zamoczenia opakowania, naderwania taśm zabezpieczających, przerwania ciągłości opakowania prosimy o spisanie protokołu szkody.
2) O w/w sytuacji proszę powiadomić sprzedawcę (nr tel. 531 814 934, 533 371 333; e- mail: bok@lozka.net)
3) W przypadku gdy doręczona przesyłka nie nosiła znamion uszkodzenia, a zawartość uległa zniszczeniu lub przesyłka nie była kompletna – prosimy o kontakt ze sprzedawcą (nr tel. 531 814 934, 533 371 333; e- mail: bok@lozka.net)
4) W przypadku przesyłki kurierskiej, Klient ma prawo sprawdzić zawartość przesyłki w obecności Kuriera po odebraniu przesyłki tj. po złożeniu podpisu na liście przewozowym, uiszczeniu zapłaty w przypadku przesyłek pobraniowych. W przypadku stwierdzenia niezgodności zawartości przesyłki z zamówieniem Klient powinien spisać protokół z Kurierem. Nie spisanie protokołu nie jest równoznaczne z wygaśnięciem prawa Klienta do złożenia reklamacji (rozumianej jako prawo do zgłoszenia niezgodności towaru z umową lub skorzystanie z uprawnień wynikających z gwarancji). Protokół jest jednak pomocny i skraca procedurę reklamacji. W przypadku braku protokołu w opisanej sytuacji po stronie Klienta powstaje obowiązek udowodnienia, iż przesyłka dotarła uszkodzona lub niekompletna.



Zespół lozka.net
Łóżka tworzymy z pasją!

Zaufane Opinie IdoSell
4.92 / 5.00 215 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-03-11
Solidnie
2024-02-24
Sama firma z łóżkami super. Produkt bez zarzutu. Niestety firma kurierska trochę przedłużała doręczenie.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel