O dostawie


DOSTAWA

Transport naszych produktów odbywa się w zdecydowanej większości za pośrednictwem firm kurierskich. Głównymi partnerami spedycyjnymi są firmy:
-PEKAES S.A., NIP: 5270104717, REGON: 000982285, KRS: 0000022906, 05-870 Błonie, ul. Spedycyjna 1
-UPS Polska sp.z o.o. w Warszawie, NIP: 522-10-04-200, REGON: 010771280, KRS: 0000036680, 01-222 Warszawa, ul. Prądzyńskiego 1/3
-Geis Global Logistics – Geis PL Sp. z o.o., Geis Parcel PL Sp. z o.o. Sosonowiec-Pieńki 7, 95-010 Stryków, NIP: 5261025183, REGON: 010972267, KRS: 0000053574
-Hellmann Worldwide Logistics Polska Sp. z o. o., Sp. kom., ul. Sokołowska 10, 05-090 Raszyn, NIP: 1230005823, REGON: 012036218, KRS 0000344496

Niektóre zamówienia dostarczamy własnym transportem. Wybór odpowiedniego przewoźnika jest uzależniony od kilku czynników tj. odległość, waga towarów, ilość zamówionych art. oraz objętość pojedynczych paczek. Nasze produkty zapakowane są w opakowania kartonowe i umieszczane w dodatkowym opakowaniu kartonowym plus foli stretch lub umieszczane na palecie. W celu dostosowania się do potrzeb klienta, termin dostawy ustalany jest indywidualnie. Przed nadaniem przesyłki kontaktujemy się telefonicznie i/lub mailowo z klientami i razem z nim ustalamy dogodny dzień wysyłki/dostawy.
Ze względu na duży ciężar paczek (pojedyncza paczka może ważyć nawet 50 kg), zalecamy aby przy odbiorze były dwie osoby. Jednocześnie trzeba pamiętać że kurier nie ma obowiązku wnoszenia produktów do mieszkania. Dostawa firmami kurierskimi odbywa się w godzinach od 8:00 – 16:00. Istnieje możliwość dostawy w późniejszych godzinach, jednak jest to możliwe w niektórych miejscowościach i za dopłatą. Aby sprawdzić czy pod twoim adresem istnieje taka możliwość, skontaktuj się ze sprzedawcą – <kontakt>

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić w obecności kuriera, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy plomby (taśmy) są zerwane należy sporządzić protokół szkody z kurierem, a następnie skontaktować się telefonicznie lub mailowo z obsługą sklepu.
Postępowanie w przypadku uszkodzenia przesyłki:
1) W przypadku gdy doręczona przesyłka będzie nosiła znamiona uszkodzenia tj. zgniecenia, zamoczenia opakowania, naderwania taśm zabezpieczających, przerwania ciągłości opakowania prosimy o spisanie protokołu szkody.
2) O w/w sytuacji proszę powiadomić sprzedawcę (nr tel. 531 814 934, 533 371 333; e- mail: bok@lozka.net)
3) W przypadku gdy doręczona przesyłka nie nosiła znamion uszkodzenia, a zawartość uległa zniszczeniu lub przesyłka nie była kompletna – prosimy o kontakt ze sprzedawcą (nr tel. 531 814 934, 533 371 333; e- mail: bok@lozka.net)
4) W przypadku przesyłki kurierskiej, Klient ma prawo sprawdzić zawartość przesyłki w obecności Kuriera po odebraniu przesyłki tj. po złożeniu podpisu na liście przewozowym, uiszczeniu zapłaty w przypadku przesyłek pobraniowych. W przypadku stwierdzenia niezgodności zawartości przesyłki z zamówieniem Klient powinien spisać protokół z Kurierem. Nie spisanie protokołu nie jest równoznaczne z wygaśnięciem prawa Klienta do złożenia reklamacji (rozumianej jako prawo do zgłoszenia niezgodności towaru z umową lub skorzystanie z uprawnień wynikających z gwarancji). Protokół jest jednak pomocny i skraca procedurę reklamacji. W przypadku braku protokołu w opisanej sytuacji po stronie Klienta powstaje obowiązek udowodnienia, iż przesyłka dotarła uszkodzona lub niekompletna.



Zespół lozka.net
Łóżka tworzymy z pasją!

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel