Dostawa

Transport wszystkich naszych produktów odbywa się głównie za pośrednictwem firm kurierskich. Głównymi partnerami spedycyjnymi są firmy PEKAES i PKS Gdańsk-Oliwa. W niektórych przypadka dostarczamy nasze produkty własnym transportem.

W celu dostosowania się do potrzeb klienta, termin dostawy ustalany jest indywidualnie. Na bieżąco informujemy o procesie przebiegu zamówienia i dostawy. Przed nadaniem przesyłki kontaktujemy się telefonicznie z klientami i razem z nim ustalamy dogodny dzień wysyłki.

Ze względu na ciężar paczek (pojedyncza paczka może ważyć nawet 40 kg), zalecamy aby przy odbiorze były dwie osoby. Jednocześnie trzeba pamiętać że kurier nie ma obowiązku wnoszenia produktów do mieszkania. Dostawa firmami kurierskimi odbywa się do godziny 16.

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić w obecności kuriera, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy.         

 

Postępowanie w przypadku uszkodzenia przesyłki:

1) W przypadku gdy doręczona przesyłka będzie nosiła znamiona uszkodzenia tj. zgniecenia, zamoczenia opakowania, naderwania taśm zabezpieczających, przerwania ciągłości opakowania prosimy o spisanie protokołu szkody i nie przyjmowanie przesyłki. Jako przyczynę nieodebrania przesyłki proszę podać – rodzaj uszkodzenia jaki był widoczny.

2) O w/w sytuacji proszę powiadomić sprzedawcę (nr tel. 533 371 333; e- mail: handlowy@lozka.net)

3) W przypadku gdy doręczona przesyłka nie nosiła znamion uszkodzenia, a zawartość uległa zniszczeniu lub przesyłka nie była kompletna – prosimy o pilny kontakt ze sprzedawcą (nr tel. 533 371 333; e- mail: handlowy@lozka.net)

4) W przypadku przesyłki kurierskiej Klient ma prawo sprawdzić zawartość przesyłki w obecności Kuriera po odebraniu przesyłki tj. po złożeniu podpisu na liście przewozowym, uiszczeniu zapłaty w przypadku przesyłek pobraniowych. W przypadku stwierdzenia niezgodności zawartości przesyłki z zamówieniem Klient powinien spisać protokół z Kurierem. Nie spisanie protokołu nie jest równoznaczne z wygaśnięciem prawa Klienta do złożenia reklamacji (rozumianej jako prawo do zgłoszenia niezgodności towaru z umową lub skorzystanie z uprawnień wynikających z gwarancji). Protokół jest jednak pomocny i skraca procedurę reklamacji. W przypadku braku protokołu w opisanej sytuacji po stronie Klienta powstaje obowiązek udowodnienia, iż przesyłka dotarła uszkodzona lub niekompletna.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel